miercuri, 13 noiembrie 2013

Supă de varză chinezească


He heee, să vă spun povestea acestei rețete. Când a apărut pentru prima dată la noi această varză chinezească eu am crezut că e un soi de salată verde :))))


Așa că rețeta adoptată nu a fost una de varză, ci de salată, logic. Rețeta mea de supă de salată verde este una extrem de ușoară, și asta nu pentru că nu vreau să mă complic, ci pentru că așa ne place. Întotdeauna când am vrut să o fac altfel... nu am avut succes. Dar să las vorba și să scriu rețeta.

Ingrediente:
  • 1 varză chinezească
  • 2-3 linguri făină
  • ulei
  • 5-6 căței de usturoi
  • sare
  • oțet
  • apă
Mod de preparare:

Varza chinezească se spală bine și se taie felii subțiri și lungi.


Apoi se curăță ustoroiui și se răzuiește mărunt. Se pune ulei în vasul în care se va găti supa și se lasă câteva secunde la încins. Se pun 2-3 linguri de făină și se ia de pe foc. Apoi se pune usturoiul, după care se mai completează cu ulei, ca să fie o pastă nici prea groasă, nici prea subțire, ca o cremă.


Se adaugă varza spălată și tăiată si se mai călește puțin.


La sfârșit se pune apa.


Se amestecă bine, se pune sare și se pune din nou pe foc. Se lasă să fiarbă câteva minute, în funcție de cum vă place să fie varza, mai fiartă sau al dente. La sfârșit se potrivește de sare și oțet.


Se servește caldă, dreasă cu smântână.
Aici aveți varianta congelată:




Spor la treabă și poftă bună!

Niciun comentariu: