luni, 4 noiembrie 2013

Apus de soare cu familia


Era sâmbăta după-masa. Tocmai mă trezisem dintr-un somn dulce și adânc. Mă simțeam odihnită... în sfârșit... Copiii se treziseră de ceva vreme, însă iubitul mea avusese grijă să fiu lăsată în liniște. Ce binecuvântare! Mulțumesc, iubirea mea!

Deodată văd lumina soarelui care încet se îndrepta spre asfințit. Îmi veni o idee! Facem sandwich-uri, luăm mere, cumpărăm suc și dulciuri și mergem să admirăm apusul dintr-un loc minunat de unde se vede tot orașul. Zis și făcut. Toată lumea este de acord. Repede îmbrăcarea, pregătirea „ingredientelor” și... drum bun!

Deci, pe scurt, dragile mele. Iată rețeta unei activitați minunate împreună cu familia.

„Ingrediente”:
  • sandwichuri
  • apă
  • suc
  • mere
  • dulciuri
  • șervețele umede
  • șervețele de hârtie
  • o pătură
  • haine mai groase în caz de nevoie
  • cer senin, un loc frumos... pentru un apus minunat ;)
Mod „preparare”:

Se anunță familia cu bucurie. Se pregătesc sandwichurile, merele și apa. Îmbrăcați-vă în haine comode. O recomandare: pregătiți haine groase pentru seară, în caz că odată cu apusul soarelui trece și căldura. Se cumpără suc și dulciuri. Nu vă gândiți în seara asta la ce este sănătos, lăsați copiii să se bucure din când în când și de ce nu e voie. Știu că sună ciudat din gura mea :)))) Yammmiii, ce dulciuri bune am mâncat noi... Apoi deplasați-vă într-un loc de unde puteți admira apusul soarelui. Mențineți o atmosferă bună, plină de bucurie. Puteți cânta pe mașină... bucurați-vă! Aceste momente nu mai vin înapoi! Când ați ajuns, luați toate cele necesare. Găsiți un loc potrivit familiei voastre. Dacă aveți copii, feriți-vă de locuri în care copiii pot fi în pericol, pentru că va trebui să fiți mereu cu ochii pe ei. Întindeți pătura sau găsiți o bancă. Admirați apusul, timp în care savurați toate cele pregătite. Evitați să certați copiii, să vă încruntați, să vă stresați că se murdăresc sau vorbesc prea tare, etc. Uitați de serviciu, de grija zilei de mâine. Folosirea telefonului, laptopului, tabletei și a altor lucruri de acest gen este total interzisă! Lăsați-vă duși de val... fiți copii împreună cu copiii voștri. Jucați-vă cu ei! Zâmbiți! Gâdilați-vă! Alergați unii după ceilalți! Râdeți în hohote! Cântați! 

Iată încă o idee pentru un weekend împreună cu familia. O rețetă simplă, rapidă și ieftină... rezultatul... minunat: amintiri frumoase și  pentru voi... poze... he he heeee :)))) 








oana p.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am descoperit "intamplator" blogul acesta. Sunt intr-o situatie aproximativ asemanatoare si, ca si mod de a fi ca mama, ca om... imi place mult, imi este extrem de util!
Sunt intr-un moment in care aveam un pic nevoie de incurajare ca mama si Dumnezeu mi-a ghidat pasii spre cele scrise aici! Multumesc! Este minunata munca pe care o faci! Si daruirea pentru alti oameni! :)