sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Salată de cartofi cu porumb


Igrediente:
  • cartofi (de preferat noi)
  • 1 conservă de boabe de porumb
  • 1 ceapă mică tocată mărunt
  • 1 ardei roșu (eu nu am pus prntru că nu am avut)
  • ulei
  • pătrunjel verde (eu nu am pus că nu ne place)
  • sare
  • piper
Curățați cartofii și tăiați-i cubulețe, apoi puneți-i la fiert. Tăiați apoi ceapa mărunt, tocați ardeiul și așezati-le într-un bol. Apoi stropiți cu ulei de măsline și sărați.


Scurgeți conserva de porumb și spălați bine.


Adăugați ceapă și ardei peste  cartofii fierți, amestecați bine. Mai adaugati ulei daca cer cartofii. Adaugati porumbul si mai condimentati cu sare si piper cat este necesar.


La final adaugati patrunjelul tocat marunt.
Se serveste la temperatura camerei, alaturi de gratare, aripioare crocante sau... dovlecel pane, în cazul nostru.

Spor la treabă și poftă bună!

oana p.

Niciun comentariu: