sâmbătă, 16 martie 2013

Quiche lorraine


Quiche lorraine este doar în aparență o mâncare sofisticată... este de fapt ușor de realizat, este ceva deosebit și copiilor le-a plăcut mult, așa că am zis să împărtășesc cu voi rețeta aceasta. Cât despre poze... eu stau mai greu la acest capitol, pentru că îmi este foarte greu să mai apuc să mai și pozez mâncarea în timp ce pregătesc și servesc masa la atâtatea guri flămânde :)))

Dar, să începem. Quiche lorraine este o reţetă franţuzească, deşi se pare că originea ei este intr-o mâncare englezească de prin secolul al paisprezecelea. La începuturi, era doar o foaie de plăcintă cu umplutură şi cu bucăţele de şuncă.

Ingrediente:
  • o foaie de plăcintă (click aici)
  • câteva linguri de cartofi piure
  • 150 g șuncă
  • câteva măsline
  • lapte
  • sare, piper...
  • cașcaval
  • 3 ouă
Modul de preparare:

Am uns o forma de tarta si am pus foaia de placinta in ea, taind marginile.


Am pus piure-ul de cartofi cam pana la jumatatea formei, apoi am presarat fâşiile de sunca.



Am dat putina sare si un praf de piper, am pus si cateva masline.


 Am ras cascaval pe deasupra. 


La urma am batut ouale si le-am amestecat cu lapte si am turnat amestecul pe deasupra.


Am dat la cuptorul incins, la foc potrivit cam 40 de minute, adica pana cand am vazut marginile aluatului de placinta ca sunt usor rumene.



Am lasat un pic sa se raceasca, apoi am portionat si am servit.


Noua ne-a placut si cu siguranta voi mai repeta acest fel de mancare. 

Pofta buna! :)

Niciun comentariu: