sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Conopidă cu usturoi


Ingrediente: 
  • 2-3 felii de pâine veche de câteva zile
  • 2-5 căței de usturoi
  • ulei
  • 1 conopidă
  • sare


Conopida se desparte buchețele, se spală și se fierbe pe aburi pentru mai multă aromă. Eu folosesc această minunată „unealtă”, pe care am primit-o de la o scumpă prietenă din State. He heeee, asta e altă poveste! Cât am umblat să-mi cumpăr și eu așa ceva, pentru a găti legumele la abur. Așa mănâncă și copiii legumele, în sfârșit. Însă nu am găsit nicăieri, ca în final să mi-o dea a ei, spunând că ea își mai găsește. Luci dragă, sper că ai mai găsit alta. Mulțumesc!

Ideea este că e ca o floare care se închide și se deschide în funcție de mărimea vasului în care pregătești legumele. Foarte ușor de folosit! Recomand! Dacă știți că este așa ceva și la noi în România, vă rog lăsați mesaj mai jos ;)




Între timp, feliile de pâine le puneți în robotul de bucătărie și le mărunțiți foarte puțin.


Rezultatul nu vrem să fie un pesmet fin, ci bucățele mai mărișoare de pâine.


Curățați usturoiul și tocați-l mărunt.


Încingeți puțin uleiul și adăugați usturoiul pentru câteva secunde.


Adăugați apoi pâinea. Căliți această compoziție până când pâinea devine crocantă și puternic aromată. Apoi o amestecați cu conopida gata fiartă și serviți imediat. Recomand să nu le amestecați decât înainte de servire, pentru că pâinea se înmoaie după un timp și se pierde savoarea ei crocantă.

Spor la treabă și poftă bună!

Notiță pentru mine:

Oana:

  1. Această mâncare a ajuns o singură dată la amiază, ca felul II, dar a rămas și pentru cină.
  2. Ai folosit o conopidă mare.
  3. Doar Darius a mâncat un pic mai greu din ea, restul au fost încântați. Deci, poți repeta rețeta, pentru că a avut succes.
  4. Pentru ca să fie mai crocant, poți folosi mai multe felii de pâine, 4-5 și o conopidă mai mică.
  5. Atenție, conopida trebuie scursă mai bine, și din timp, pentru că altfel se înmoaie repede bucățelele de pâine crocantă.
oana p.

2 comentarii:

amalia spunea...

super idee, am sa o incerc si eu. sita pentru gatit la abur se gaseste la ikea.
http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/90112531/
o zi minunata

oana p. spunea...

Spor la treaba! Si pofta buna! Multumesc, e bine de stiut, ca daca mi se uzeaza in timp... sa nu trebuiasca sa merg cu avionul la cumparaturi in State :)))))