miercuri, 1 ianuarie 2014

Minunea primei zile din an...


Azi am avut un sentiment minunat... 
E prima zi din an... nimic deosebit... ne revenim după sărbătorile minunate care au trecut. După atâtea zile speciale cu evenimente frumoase... parcă prima zi din an nu o mai simți ca ceva deosebit. Însă pentru mine s-a întâmplat ceva minunat... Mi-a venit în minte o melodie și am început să o cânt. O melodie pe care o cântă copiii de când sunt mici, țin minte că o fredonam în tabere... 

Iată versurile:
/:Am bucurie ca fântâna:/
 În inima mea.
/:Am o pace ca o mare:/
 În inima mea.
/:Am iubire ca un fluviu:/
În inima mea.
/:De când Isus e în mine:/
În inima mea.


Și aici versurile cântate:


Versuri... mai mult decât simple... Dar a trebuit să o mai cânt încă o dată, fiind copleșită de sentimente. Însă de data asta am cântat-o cu lacrimi în ochi. Cuvinte atât de simple și atât de puține... dar atât de profunde pentru un nou început de an!!! Am realizat cât sunt de binecuvântată să am inima plină de pace, bucurie și iubire. Ce poate fi mai minunat să-ți începi noul an cu aceste sentimente în inimă?! M-am simțit de-a dreptul copleșită de binecuvântarea pe care Dumnezeu a lăsat-o peste mine... Lacrimi de bucurie... Copiii s-au strâns pe lângă mine și am cântat-o din toată inima a treia oară, de data aceasta împreună cu ștrengarii noștri!

Așa că, asta vă doresc și vouă, ca Isus să fie în inima voastră și să vă aducă pace, bucurie și iubire!

Niciun comentariu: