joi, 2 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple




În aceste zile de odihnă... am citit diferite articole despre muuuulte lucruri. Îmi plac la nebunie blogurile, așa că urmăresc diferite bloguri scrise de femei minunate...  mă ajută să știu că acolo, undeva în toată lumea mai sunt femei care caută soluții pentru diferitele probleme ale vieții noastre de soții și mame... Vă mulțumesc, dragile mele colege „bloggerițe” pentru că aveți idei minunate și că le împărtășiți cu noi...  

Am dat peste un blog si am preluat această idee frumoasă de la Corcodusa, ideea de a ține un jurnal săptămânal împreună cu multe alte femei care scriu pe blog. Am preluat și eu rândurile de mai jos, cu mici modificări după propriul meu stil... 

Azi...
Afară...
Mă gândesc ...
Sunt recunoscatoare...
In bucătărie...
Citesc...
Îmi propun să...
Abia aștept să...
Am învățat sau încă învăț...
Prin casă...
Unul din lucrurile mele preferate din aceste zile...
Cateva planuri pentru următoarele zile...
O fotografie de azi...


Tot ce trebuie să faceți este să copiați aceste rânduri și să le completați în fiecare săptămână. Unele sunt care scriu lunea, altele vinerea, eu voi alege să scriu joia, pentru că este ziua pe care o plănuiesc să o las liberă...

Dacă nu aveți un blog, puteți să țineți un jurnal al vostru personal. 

Niciun comentariu: