joi, 2 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 1



Azi... 
joi, 2 ianuarie 2014 , ora 15:20

Afară...
este o zi minunată, care te îmbie la plimbare. Sunt 1-2 grade Celsius. Soarele strălucește mândru ca într-o zi de vară. Păcat că nu putem ieși pe afară... copiii tușesc și vreau să mă asigur că le trece până începe luni școala.

Ma gândesc ...
la săptămâna viitoare, abia aștept să încep de luni noi idei în ceea ce privește organizarea casei, educarea copiilor, blog, MadeBy Oana, etc.

Sunt recunoscatoare...
pentru zilele acestea de odihnă... zile în care am lenevit, ne-am odihnit, ne-am jucat, am plănuit multe

În bucătărie...
zace liniștea și curățenia. Încep să culeg roadele din partea copiilor noștri. Atunci când fiecare își pune farfuria și totul în mașina de spălat vase, mamei îi rămân foarte puține de făcut, așa că repede s-a făcut curat peste tot.

Citesc...
diverse articole despre organizarea casei și positive parenting.

Îmi propun să...
îmi creez propria variantă de Accountable Kids, o metodă de educare a copiilor (positive parenting) și să scriu un articol despre aceasta.

Abia aștept să...
încep educarea copiilor prin propria mea medodă de Accountable Kids. 

Am învățat sau încă învăț...
că trebuie să stau focalizată pe lucrurile importante fără să las cele mărunte să-mi fure concentrarea. Astfel voi reuși să-mi termin lucrurile mult mai repede și mai bine... vorbesc despre toate domeniile vieții aici.

Prin casă...
e liniște, toată lumea se odihnește. Parcă aud ceva piciorușe de copil care are chef de joacă la ora asta... dar e vacanță și pentru mine, așa că nu mă stresez.

Unul din lucrurile mele preferate din aceste zile...
odihna... rar mă întâlnesc cu astfel de zile, probabil o dată pe an.

Cateva planuri pentru următoarele zile...
să încep noul an cu entuziasm, organizată, harnică, plină de dragoste, răbdare...

O fotografie de azi...
așa arată cerul la noi la ora asta... frumos pentru o zi de ianuarie...


2 comentarii:

Maria spunea...

Și mie îmi place vacanța.... Dar acum e pe sfârșite. Păcat! :) Dar noul an ar trebui să mă facă să zâmbesc, deci.... Hai să mai uităm un pic!:))

oana p. spunea...

He heee, Maria, cui nu-i place vacanta? Ei, lasa ca de luni ne apucam harnicute de treaba. Un an nou minunat iti doresc, te pup!