duminică, 19 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 3



Idee adusă în blogosfera românească de Corcodusa, mulțumim!

Azi... 
duminică, 19 ianuarie 2014, scuze întârzierea de câteva zile...

Afară...
E seară și e liniște, copiii s-au culcat cuminți.

Ma gândesc ...
că mâine e luni, un nou început... ador ziua de luni! Știu că mulți o detestă, însă mie îmi dă o senzație plăcută, îmi dă parcă cineva o nouă șansă de a lua de la început lucrurile pe care nu am reușit să le fac săptămâna trecută... mă simt „fresh”

Sunt recunoscătoare...
pentru noul grup de femei pe care îl frecventez lunar. Am fost la întâlnirea MOPS și am avut un timp de relaxare frumos. 

În bucătărie...
e pace și liniște, mă așteaptă :))))) Mâine fac mâncarea pe toată săptămâna, pfffff... o să scriu și despre asta într-un articol, of, timpul ăsta! 

Citesc...
nimic... scriu aici și ne uităm la un film de acțiune.

Îmi propun să...
fiu mai calmă săptămâna care vine, să am mai multă răbdare cu puiuții mei... :(

Abia aștept să...
am mașina aia de cusut la care visez de ceva timp. 

Am învățat sau încă învăț...
că trebuie să îmi susțin copiii chiar și atunci când cei din jur nu văd adevărata lor valoare. Mi-am reamintit că avem 3 copii minunați și că Dumnezeu a pus multe și minunate lucruri frumoase în ei... chiar dacă unii văd doar năzdrăvăniile lor... :(

Prin casă...
e liniște... dacă tot noaptea apuc să scriu...

Unul din lucrurile mele preferate din aceste zile...
surpriza pe care ne-au făcut-o părinții, au venit la noi în vizită fără să știm și au stat două zile.


Cateva planuri pentru următoarele zile...
nu prea mă pricep la împărtășit planurile... poate voi renunța la acest punct din jurnal sau îl voi completa doar când am ceva special

O fotografie...



Niciun comentariu: