luni, 6 ianuarie 2014

Luni dimineața... gata cu vacanța



Dragile mele, e luni, una din zilele mele preferate... iar dacă e și început de an... și mai bine. E dimineață, iar eu ador dimineața, îmi place să știu că eu fac ceva în timp ce orașul este încă adormit... Îmi place să plănuiesc, să visez, să organizez... dar și să mă apuc de treabă. Îmi plac începuturile... Acum e început de 2014, un an care sperăm că va fi unul binecuvântat pe toate planurile. Lasă, Doamne, mâna Ta ocrotitoare peste viața noastră și fă ca planurile noastre să coincidă cu planurile Tale!

Au trecut și sărbătorile, au trecut așa de repede, dar bine că au trecut frumos, în familie, cu cei dragi. De Crăciun ne-am bucurat de nașterea Domnului Isus, am primit și am dăruit cadouri, am împodobit bradul împreună, am ascultat colinde, am fost la colindat și am mâncat bunătățuri... prea multe aș zice eu, ha ha haaa! De Revelion am petrecut noi de noi, în familie. Ne-am bucurat împreună cu dragii noștri copilași, am mâncat (of, course), ne-am jucat Remi, Baba-Oarba, Mimă, am fost în oraș la artificii (a fost ceață, dar a fost ok), apoi ne-am uitat la film. Copiii i-am pus în living pe jos, cu plapume, perne și au adormit într-un final... ce bucuroși au fost ei dimineața că ne-am abătut de la program și i-am lăsat să doarmă într-un mod mai diferit. E bine când știi să-ți găsești plăcerea în micile lucruri frumoase ale vieții... I feel blessed!

Așa a fost la noi... voi cum ați petrecut vacanța? Aștept comentariile voastre să-mi spuneți cum a fost.

Cateva poze...























Niciun comentariu: