vineri, 10 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 2



Idee adusă în blogosfera românească de Corcodusa, mulțumim!

Azi... 
joi, 9 ianuarie 2014 , de fapt fiind ora 01:22, este deja vineri, dar e ok și așa...

Afară...
2 grade Celsius. Este o liniște deplină... noapte amestecată cu puțină ceață... perfect cât să dea o atmosferă misterioasă. Privesc pe geam și văd câteva luminițe de Crăciun lăsate de unii pentru a prelungi parcă magia zilelor de sărbătoare...

Ma gândesc ...
ce greu mă voi trezi la dimineață când va suna alarma la 6:15, pffff... și la cum îmi aranjez noua frizură. M-am tuns azi scurt, destul de scurt... în zadar mă strofoc să-mi las păr lung, că tot freza scurtă și zburlită mă reprezintă :)))) Și, of course, că ajung la vorbele scumpului meu Marius, care îmi zice că tot brunetă și cu păr scurt îmi stă cel mai bine, ha haaaa...

Sunt recunoscătoare...
pentru că am ce să mănânc. Azi ne plimbam cu Marius de mână, puțin zgribuliți de frig... și am văzut un om care căuta în gunoaie. Apoi, la câțiva pași, pe jos, am văzut o pungă cu sarmale luată din gunoi, probabil... Mi s-a părut dezgustătoare imaginea... însă am realizat apoi ce har este să ai ce să pui pe masă și să nu fii nevoit să mănânci din resturile altora. Vaaai, ce tragedie! Să știi că trebuie să mănânci, că ești forțat să mănânci din resturi, că dacă nu mănânci ce găsești în gunoi, e foarte posibil să mori de foame. Tristă imagine, dar provocatoare pentru mine ca atunci când îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru „pâinea cea de toate zilele” să o fac cu toată inima mea, pentru că este o reală binecuvântare, pe care alții nu o au :( 

În bucătărie...
mici detalii nerezolvate în seara aceasta, fiind ocupată cu MadeBy Oana. Dar de aceea avem case, pentru a le locui cu bucurie, nu pentru a trăi stresul de a fi perfecte. Nu vă amăgiți cu pozele de pe Pinterest sau bloguri! 

Citesc...
acum nimic, e prea târziu. Vreau să visez, nu să citesc :)))))

Îmi propun să...
îmi termin repede mâine curățenia săptămînală, ca să putem avea sâmbătă o zi frumoasă împreună în familie.

Abia aștept să...
îmi achiziționez o mașină de cusut. Visez de câteva săptămâni la ea și la ce voi face cu ajutorul ei. 

Am învățat sau încă învăț...
că trebuie să ai curajul să spui în dragoste celor din jur atunci când greșesc... poate vor ajunge cuvintele tale să le pătrundă inima cândva... Cineva drag mie m-a sunat și mi-a confirmat acest lucru săptămâna aceasta. Iar dacă te și rogi pentru acea persoană... rezultatele pot fi surprinzătoare...

Prin casă...
toată lumea doarme, se aude doar un fond muzical în surdină.

Unul din lucrurile mele preferate din aceste zile...
plimbarea de pe centru de aseară.  Frig... brrrrr, gălăgie de la vocile copiilor care vorbesc sau cântă sau se ceartă ))))))... dar frumos pentru că am fost împreună și ne-am deconectat un pic.

Cateva planuri pentru următoarele zile...
hmmm... greu de spus la ora asta târzie...

O fotografie...


Minunate dimineți, să citești din Biblie când lumea încă doarme...

Niciun comentariu: