joi, 23 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 4



Idee adusă în blogosfera românească de Corcodusa, mulțumim!

Azi... 
joi, 23 ianuarie 2014, ora 22:16

Afară...
sunt -3 grade Celsius, iar priveliștea este una superbă, dealurile din jur sunt îmbrăcate în zăpadă.

Mă gândesc ...
la câtă nevoie au copiii să petreacă timp împreună cu părinții... cât de nedreaptă este viața asta! :( Vrei să îți faci timp mai mult pentru copii și timpul este atât de scurt, iar noi ca părinți avem atâtea de făcut! :(

Sunt recunoscătoare...
pentru că suntem în viață. M-a impresionat accidentul aviatic din munți, săracii oameni prin ce au trecut! Iar unii... nu au supraviețuit...

În bucătărie...
miroase a langoș primit de la mama soacră.

Citesc...
despre perspectiva lui Charlott Mason asupra educației copiilor... interesantă abordare... 

Îmi propun să...
îmi dedic mai mult timp pentru copii.

Abia aștept să...
merg mâine la o întâlnire cu câteva mămici unde se studiază exact despre perspectiva lui Charlott Mason asupra educației

Am învățat sau încă învăț...
că atunci când îți propui ceva... atunci vin cele mai mari atacuri. De pildă, data trecută mi-am propus să fiu mai calmă cu puiuții mei... Duminică seara am postat... săptămâna asta am fost... nu vă spun cum...

Prin casă...
e cald și liniște, cuibul meu drag...

Unul din lucrurile mele preferate din aceste zile...
este zăpada de azi.


Câteva planuri pentru următoarele zile...
să facem ceva împreună cu familia. În weekend aș vrea să mergem la un atelier pentru copii, unde vor confecționa ceva decorațiuni... sperăm să reușim să ajungem...

O fotografie... iarna la noi în curte...



4 comentarii:

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Asai cum zici mereu ne gasim ceva de facut :( in loc sa stam cu copii oare de ce e asa de complicat? problema e in noi cu siguranta la fel si rezolvarea. Ce iarna faina aveti ne dorim si noi sa ne trezim cu pamintul alb afara si sa ne bulgarim. O seara minunata va dorim alaturi de frumoasa ta familie

oana p. spunea...

Asa este... m-am bucurat sa reusesc sa fac ceea ce mi-am propus ;) Am iesit impreuna cu copiii la acel atelier, unde s-au distrat impreuna cu alti copii si au facut ceva crafting, jocuri, etc. Dar ce mi-a placut cel mai mult a fost iesirea la săniuș... o să postez pozele... ;) Te pup, multumesc pentru mesaj. La voi nu este zapada? De unde imi scrii? :)

marilena spunea...

e super blogul tau! imi place de numa.
Am sa incep si eu "Jurnalul unei femei simple" :)

oana p. spunea...

Ma bucur, Marilena, asteptam linkul tau... sa iti citim si tie jurnalul. Te pup!