miercuri, 23 mai 2012

Treci neobservată ploaie...


     E o dimineață sublimă și orașu-i încă adormit. Pruncii își duc ultimele vise zâmbind cu obrăjorii în pernuțe pufoase cu grijă alese. Părinți adormiți de grijuri, își dreg puterile în somnul adânc.
    Tu, ploaie, treci neobservată și cine vrei să te audă, să te vadă, să te simtă???
    Mai închid ochii-mi somnoroși și ascult: un ropot de ploaie răsună puternic și-mi face inima-n piept să tresalte. Ce interesant, un sunet atât de puternic... și totuși, atât de plăcut, ce-ți învăluie ființa ca o muzică potrivită sufletului tău. Plouă afară, dar e plăcut.
   Pe fereastră observ cum lumina mijește printre norii atât de deși, de parcă s-ar da o luptă pe cer, înghesuindu-se care să dea ploaie mai multă. E dimineață afară, iar ploaia face misterul întreg. Dacă nu aș ști cât e ceasul, atmosfera de afară nu m-ar ajuta să spun cu precizie dacă e seară ori dimineață... și totuși liniștea din jur îți dă un indiciu destul de elocvent.
     O adiere de vânt se hotărăște să intre pe fereastră și aduce cu ea o mireasmă unică, mirosul de ploaie proaspătă așezată pe natura înverzită. Simt cum ploaia transformă dimineața în clipe minunate.
     În curând natura va zâmbi către cer sub razele calde ale soarelui strecurate timid prin pătura de nori... Ce bine, că nu ai trecut neobservată, ploaie!

oana p.



Un comentariu:

anonymous spunea...

DR ISIKOLO a făcut-o pentru mine și sunt mut, dar recunoscător. Vreau să anunț lumea despre DR ISIKOLO, marele turnător de vrăji care mi-a readus-o pe fosta mea soție când am crezut că orice speranță s-a pierdut. DR ISIKOLO și-a folosit vraja puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi femeia. La început am crezut că visez când soția mea s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să o iert și să o accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ pentru sine lumea știe despre DR ISIKOLO pentru că este un om grozav. Tot ce am făcut a fost să mă conformez cu el și el m-a ajutat să restabilesc dragostea și legătura dintre eu și soția mea și am obținut rezultatul în 48 de ore, ceea ce mă uimește și până astăzi. Ai nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactează-l pe DR ISIKOLO astăzi pentru că îți garantez 100% că te va ajuta la fel cum m-a ajutat și pe mine. Adresa de e-mail DR ISIKOLO este: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl poți WhatsApp la +2348133261196.