marți, 22 mai 2012

Revin... cu bucurie...


     Mă uit la statisticile blogului și constat cu bucurie că, deși nu am postat nimic nou, totuși intrați și citiți articolele mele, vă mulțumesc :)
     Prin acest mesaj vreau sa-mi cer scuze celor care așteaptă postări noi... și nimic... Vă asigur că în curând voi reveni... Absența mea de pe blog a venit în urma articolului Replică la „Iubire cu lună plină”, acesta cauzând un fel de blocaj, sau poate mi l-am indus fără să vreau din pricina sentimentelor mele față de blog. Dacă înainte orice făceam prin casă mă gândeam la voi, ce să vă mai scriu, ce să vă mai împărtășesc ca să trăiți frumos, bucurându-vă... acum nu mai aveam nici o inspirație.
     Când am văzut că îmi cereți să scriu, mi-am zis că trebuie să scriu, așa că m-am așezat la laptop și am început să scriu un articol, însă în zadar: am șters tot ce am scris, am inchis laptopul și m-am dus la culcare... Așa că asta vreau prin acest articol, să vă mulțumesc că îmi citiți blogul chiar în absența publicării de noi articole, vreau să-mi cer scuze, dar în același timp, vreau să vă asigur că Dumnezeu îmi va da inspirație ca să vă împărtășesc din ceea ce fac eu, pentru că am vazut că vă este de folos. Prin urmare... revin cu bucurie, Domnul să vă binecuvinteze pe toate, vă pup cu drag!

oana p.

Un comentariu:

anonymous spunea...

DR ISIKOLO a făcut-o pentru mine și sunt mut, dar recunoscător. Vreau să anunț lumea despre DR ISIKOLO, marele turnător de vrăji care mi-a readus-o pe fosta mea soție când am crezut că orice speranță s-a pierdut. DR ISIKOLO și-a folosit vraja puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi femeia. La început am crezut că visez când soția mea s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să o iert și să o accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ pentru sine lumea știe despre DR ISIKOLO pentru că este un om grozav. Tot ce am făcut a fost să mă conformez cu el și el m-a ajutat să restabilesc dragostea și legătura dintre eu și soția mea și am obținut rezultatul în 48 de ore, ceea ce mă uimește și până astăzi. Ai nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactează-l pe DR ISIKOLO astăzi pentru că îți garantez 100% că te va ajuta la fel cum m-a ajutat și pe mine. Adresa de e-mail DR ISIKOLO este: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl poți WhatsApp la +2348133261196.