sâmbătă, 19 mai 2012

Replică la „Iubire cu lună plină”


     Nu mi-am dorit niciodată să fiu o persoană controversată. Nici nu voi încerca vreodată să fiu. Sper din toată inima mea ca acest articol să fie singurul de acest gen, pentru că nu mă caracterizează deloc...

     Acest mesaj este pentru cei care au fost deranjați de postarea mea Iubire cu lună plină.

     Am vrut să vă însuflețesc ca să vă trăiți frumos fiecare clipă, să observați aceste lucruri mici, dar magice, care ne fac viața extraordinară, dacă știm să le apreciem... Am descris un moment deosebit din punct de vedere astronomic, așa cum l-am trăit eu. Era noaptea 5-6 mai, atunci când am fost cu toții martori ai unui fenomen spectaculos, pe care pasionații de astronomie l-au numit „Superluna”. Luna s-a aflat mai aproape de Pământ decât în restul anului, fiind mai mare cu 14% și cu 30% mai strălucitor decât de obicei.

     Acesta este fenomenul pe care l-am observat ca fiind ceva deosebit.. însă fără să știu dinainte despre ce este vorba... Dar nu am lăsat momentul să treacă pe lângă mine!

     Iată că am deviat de la subiect. Deci, cu speranța că acesta va fi singurul articol de acest gen... vă rog, nu mă acuzați pe nedrept. Iar pentru cei care cred că toată ziua stau pe net... vă asigur că vă înșelați amarnic!!! Credeți că în zadar încerc să însuflețesc femeile să fie soții și mame bune, gospodine? Nu asta încerc să promovez aici? Acea femeie din Proverbe 31, femeia care își zidește casa??? Dar mă opresc aici, pentru că soțul meu și cei trei năzdrăvani ai noștri știu munca și truda mea și apreciază asta. Restul pentru mine... chiar nu contează...

     Așa cum am mai scris... sper să fie singurul articol de acest gen, Domnul să vă dea tuturor fericirea Lui!

:(  oana p.


4 comentarii:

Anonim spunea...

Oana don`t look around to those who speak from their own frustration. I can asure you that every one of them would like to live the same life and true love toward their husbands as you and I and other blessed women live. Just pray and enjoy the blessings God has for you and your family and continue to be a blessing and encouragement for those women that reads your blog (even more often than I do...:( although I enjoy reading it)...
Love you...
Veronica.

oana p. spunea...

Thank you sooooo much, Veronica, God bless you and your family!

Anonim spunea...

Citesc pe blogul tau de doua zile dar abia acum am vazut acest articol si sper sa te tii intr- adevar de promisiune si sa fie singurul de acest gen. Tu esti o femeie puternica ce ai harul sa insuflii tuturor femeilor care se zbat in aceasta lume cu greutati la fel ca ale tale, ideea ca DA, SE POATE! Dute inainte si lasa carcotasii sa crape de ciuda ca tu poti si ei ( sau nevestele lor) nu:))) Imi plac articolele tale, ma simt incurajata de ele...sa mai scrii.
Ps. Unii se simt amenintati de femeile care gandesc:))) Mai in gluma, mai in serios, daca simti ca asta e o slujba pe care Dumnezeu ti- a pus- o pe inma, atunci orice intimidare vine de la Cel Rau. Clar!
Mult succes si inspiratie!

anonymous spunea...

DR ISIKOLO a făcut-o pentru mine și sunt mut, dar recunoscător. Vreau să anunț lumea despre DR ISIKOLO, marele turnător de vrăji care mi-a readus-o pe fosta mea soție când am crezut că orice speranță s-a pierdut. DR ISIKOLO și-a folosit vraja puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi femeia. La început am crezut că visez când soția mea s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să o iert și să o accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ pentru sine lumea știe despre DR ISIKOLO pentru că este un om grozav. Tot ce am făcut a fost să mă conformez cu el și el m-a ajutat să restabilesc dragostea și legătura dintre eu și soția mea și am obținut rezultatul în 48 de ore, ceea ce mă uimește și până astăzi. Ai nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactează-l pe DR ISIKOLO astăzi pentru că îți garantez 100% că te va ajuta la fel cum m-a ajutat și pe mine. Adresa de e-mail DR ISIKOLO este: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl poți WhatsApp la +2348133261196.