miercuri, 2 mai 2012

Mixer de ingrediente


     Cred ca fiecare dintre noi ne confruntam cu aceeasi intrebare zi de zi, si anume: "Ce gatim azi?" Nu stiu cum sunteti voi, insa mie mi se pare ca ma invart intr-un cerc vicios, parca se repeta aceleasi mancaruri... Totusi, atata timp cat dragii mei au mancare gatita, felul I si felul II, eu sunt multumita.
     M-am gandit la aceasta tema pentru ca suntem dupa atatea gratare, mititei, cartofi prajiti... incat simt nevoia sa fac ceva bun si sanatos pentru familia mea. Am apelat la zilnicul nostru Google si am gasit un site foarte interesant, care ne ajuta sa gasim automat diferite retete cu ingredientele pe care le avem in casa. E foarte rapid si te ajuta mult in bucatarie.
     Iata site-ul:

http://www.reteteculinare.ro/mixer-ingrediente/

     Va doresc spor la gatit, dragilor! Sa fiti gospodine bune si inventive! Intotdeauna am sustinut si sustin in continuare ca cel mai important ingredient pentru orice mancare este... dragostea. Hai sa facem totul in dragoste!

oana p.




Niciun comentariu: