miercuri, 6 martie 2013

Supă din legume înghețate :)))


Supa din legume, din păcate, nu prea are succes la copilașii noștri însă musai, cum zicem noi în Ardeal, să o mâncăm... asta e...

Iată cum fac eu câteodată supa de legume: folosesc legume înghețate (citește aici despre legumele înghețate). Și pentru că am avut un pachet de astfel de legume care arătau gustoase... o combinație reușită.... iată-mă făcând supa de legume înghețate :))))

Iată inspirația :)))) adică pachetul cu aceste legume... 


E foarte ușor de gătit.

Ingrediente:
  • 1 pachet legume înghețate
  • alte legume proaspete pe care le aveți prin casă, eu am folosit salată verde ce i-a dat un gust foarte bun și un cartof
  • apă
  • sare, condimente după preferință
  • iaurt
  • făină 
  • lapte
Mod de preparare:
Se pun la fiert toate legumele în apă cu sare. Eu nu le fierb foarte tare, nouă ne plac al dente. Când sunt fierte după preferință, se face o îngroșală cum se face la noi la Ardeal. Într-o cană se pune o lingură de făină cu puțin iaurt și se freacă bine până are o compoziție fără cocoloașe... Apoi se pune lapte tot câte puțin până devine suficient de subțire pentru a putea fi turnată în supă. Se mai dă un clocot. Se drege cu smântână.

A ieșit foarte bună... m-a ajutat combinația foarte reușită de legume... 

Spor și poftă bună!

PS Nouă, adică 5 persoane, ne-a ajuns această supă 2 zile.

Un comentariu:

Jean spunea...

Interesant articol. Eu prefer legumele proaspete, dar o sa aplic si ideea ta.