luni, 4 februarie 2013

Jurnal de organizare. Pasul 1: Stabilește-ți prioritățile

 
Este luni și început de lună: o zi perfectă pentru organizare. Știu că majoritatea oamenilor detestă ziua de luni pentru că greu își revin după odihna din weekend. Cât despre mine... lunea este una din zilele mele preferate, pentru că încep săptămâna, fac planuri, organizare, etc. Așa că iată-mă într-o zi de luni punând un plan de acțiune în ceea ce privește organizarea mea. Vreau să-l împărtășesc cu voi, poate vă va fi de folos și vouă, dragile mele!

De ce trebuie o femeie să se organizeze? Pentru că de aici începe liniștea căminului ei... Dacă soțul și copiii vor avea în permanență o soție și o mamă mereu stresată, frustrată și cu toată casa pe dos, atunci aceasta va influența întreaga familie. Asta nu înseamnă că întotdeauna totul va fi perfect!!! Sau să nu credeți că la mine totul este perfect... dar veniți împreună cu mine să fim pe zi ce trece soții și mame tot mai bune, femei mai înțelepte în chivernisirea timpului și banilor, mai răbdătoare, mai pline de dragoste și bunătate.

Dar să nu deviem de la subiect... aici vreau să scriu despre organizare. Eu mi-am propus mai multe lucruri pentru mine și pentru familia mea. Am înțeles foarte clar că pentru mine este foarte important să fiu organizată, ca să pot face față provocărilor de zi cu zi. Sunt soție și mamă de trei ori și fiecare zi pentru mine este o adevărată aventură, însă pășesc cu încredere în fiecare dimineață, spunându-mi ferm, cu zâmbetul pe față: „pot!!!”.

Cum a început totul? Vă spuneam în postarea mea „Update” că am avut o perioadă în care lucrurile s-au schimbat și parcă nu mai puteam face față situației... Am înțeles apoi că trebuie să-mi reorganizez timpul. Dacă dorești să devii o femeie organizată, înțeleaptă în ceea ce privește timpul, te invit ca alături de mine să parcurgem câțiva pași simpli care ne vor schimba viața și întreaga perspectivă asupra lucrurilor pe care trebuie să le facem zi de zi. Amintește-ți în fiecare dimineață că poți!

Iată primul pas pe care vă rog să-l faceți împreună cu mine în acest început de săptămână:

1. Stabilește-ți prioritățile
Nu știu care sunt prioritățile din viața ta, însă pune-te cu o hârtie în față și notează-ți ce crezi că este important pentru tine. Dar, atenție, să faci o listă de priorități corectă. Poate lista mea de priorități te va inspira... 

     1. Dumnezeu
     2. Soțul meu
     3. Copiii
     4. Treburi gospodărești
     5. Eu
     6. Home „bussiness” (MadeBy Oana, RoKids Stuff)
     7. Alte activități

Restul... va urma... atât pentru azi. Aștept să faceți lista voastră de priorități, după care voi reveni cu impresii, concluzii și... următorul pas...

VA URMA