duminică, 20 ianuarie 2013

Blog în construcție

 
Dragile mele, în perioada care urmează blogul acesta va suferi mici modificări pentru ca articolele să fie mai bine organizate. Îm doresc ca prin ceea ce postez aici să fiu de folos... așa că am hotărât să organizez blogul, astfel încât informațiile să fie mai ușor de găsit.

Așa că... scuzele mele dacă veți da peste pagini pe care să nu scrie nimic... sau tot felul de ciudățenii fără folos... Voi încerca să organizez blogul cât mai repede, însă vă rog înțelegeți că sunt mai întâi soție și mamă... iar toate lucrurile trebuie făcute cu înțelepciune și rânduială... așa că va dura ceva timp...

Vă mulțumesc pentru înțelegere! Vă invit să-mi scrieți mai jos la comentarii despre preferințele voastre: ce doriți să găsiți pe acest blog, ce subiecte să fie dezbătute ca să vă fie de folos? Aștept cu nerăbdare mesajele voastre... și ne vedem în curând într-un format puțin diferit...


oana p.

2 comentarii:

Borzási A. Kriszta spunea...

eu iti scriu pe facebook :)

oana p. spunea...

Ok, Kriszta, aștept idei despre ce să scriu pe blog... ;) Te pup!