sâmbătă, 14 februarie 2015

Iubire de o zi? Nu!

 

A trecut și Ziua Îndrăgostiților... O zi frumoasă pentru mine. Mie îmi place, recunosc! Îmi place să ofer și să primesc cadouri... îmi plac florile, inimioarele, mesajele de dragoste... Sunt o romantică, recunosc! 
Ceea ce nu îmi place la o astfel de zi, este că se presupune că în data de 14 februarie trebuie să îți sărbătorești iubirea. Ei bine, eu nu cred că este așa! Eu cred că nu avem nevoie doar de o zi pe an ca să ne facem o surpriză sau ca să rostim aceste cuvinte magice... „TE IUBESC”. Cred că trebuie să ne iubim în fiecare zi, nu doar de Ziua Îndrăgostiților! 
Vă aveți unul pe celălalt în fiecare zi din an, nu doar în 14 februarie! Iubiți-vă zi de zi, clipă de clipă... mereu... mereu... cu fiecare zi mai mult decât în ziua precedentă... azi mai mult decât ieri, mâine mai mult decât azi... și tot așa...

oana p.

Niciun comentariu: