duminică, 1 februarie 2015

Hello February


 Bine ai venit februarie! Februarie este o lună de așteptare pentru mine... 

Asta nu pentru că aștept flori de Valentine`s Day de la iubirea mea, deși le aștept cu nerăbdare!!! Nici pentru că îmi aștept ziua de naștere, chiar dacă m-am născut în februarie. 

Așteptarea mea este alta... te rog să mă ierți, lună dragă februarie, știu că ai fost bună cu mine și am venit pe lume într-o zi de februarie. Știu, dragă lună februarie, că ne aduci o zi minunată în care să ne amintim de acest sentiment frumos - dragostea. Știu... mulțumesc. 

Dar întotdeauna în luna aceasta aștept să treacă, pentru că vine luna martie cu boboci și ghiocei, cu raze calde de soare, cu muguri și gânduri de primăvară. Așa că, te rog, lună dragă februarie, nu te supăra, dar treci repede pe lângă noi și adune-ne scumpa primăvară...

oana p.

Niciun comentariu: