marți, 6 ianuarie 2015

Provocarea kilogramelor - început

 
Sursa imaginii aici


Hmmmmm... ce titlu!!! Ce o fi însemnând această postare la început de an și după atâtea sărbători??? Ce glumă bună, nu??? OK, normal că știți.... ca aproape tot românul, după Revelion printre alte obiective oare ce își propune? Să slăbească, evident... Știu că e cam expirat subiectul, dar  aceasta mi-e provocarea: să slăbesc! 

Știu că abia așteptați să vă scriu câte kilograme am, câte îmi propun să slăbesc... și dacă se poate și poză cu before și apoi una cu after în care în prima să fiu grasă și urâtă, iar în a doua fotomodel :))))) Ei bine, nu o să vă satisfaceți plăcerea de a afla kilogramele mele :)))) Aș putea să vă zic câte kilograme îmi propun să dau jos... aproximativ 10, dar să vedem cum merge treaba de data asta ;)

Ce îmi propun? Îmi propun să fac sport de 3 ori pe săptămână. Ce fel de sport? Cel pe care îl am pe blog și pe care îl știu deja. Din păcate e un video de proastă calitate, dar rămân la el pentru că mi se potrivește organismului meu. Eu l-am pus pe stick și îl pun în living la TV și dimineața mă lupt cu kilogramele... :)))) Iată postarea unde găsiți videoul: Video - sportul meu de dimineață

Îmi propun să nu mai mănânc nimic după ora 16:00. Știu că vor sări nutruționiștii pe capul meu, dar mie îmi face bine acest regim. Mă simt bine, mănânc de toate fără să mă privez de anumite mâncăruri sau pofte. Mânânc variat, sănătos dar până la ora 16:00 zilnic, fără excepții... mă rog, să vedem în ce măsură voi reuși :)))))

De ce fac asta? Ca să slăbesc! Da, am mai făcut și am reușit să dau jos aproximativ 1kg/săptămână, ceea ce mi s-a părut rezonabil, nici prea mult, nici prea puțin. 

Ce să mai zic? Succes, Oana, hai că poți! Voi posta în fiecare marți pentru că atunci mă cântăresc ca să văd cum evoluează provocarea mea. 

oana p.

Niciun comentariu: