joi, 29 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple 2015/1



Idee adusă în blogosfera românească de Corcodusa, mulțumim!

Azi... 
joi, 29 ianuarie 2015, ora 12:01

Afară...
este -1 grad Celsius, vreme mohorâtă...

Mă gândesc ...
că ar fi bine să reîncep acest jurnal din nou, pe care l-am pierdut pe parcurs...

Sunt recunoscătoare...
pentru noul meu telefon, heheheee...

În bucătărie...
liniște și pace... ha-ha-ha-haaaa...

Citesc...
despre moda anului 2015 - nu e pe gustul meu deloc: pantaloni evazați, culoarea maro, jachete din piele de antilopă, cercei de două feluri... hmmmm... Eu rămân la moda de acum :)))) adică la ceea ce cred eu că îmi vine bine ;) Corect, nu???

Îmi propun să...
merg la bucătărie să fac chifteluțele că ajung copiii imediat.

Abia aștept să...
îmi termin fusta începută.

Am învățat sau încă învăț...
de la un trailer al unui film care rulează la noi la cinematograf că: „If you take it, you can make it!”

Prin casă...
e încă liniște până vin năzdrăvanii.

Unul din lucrurile mele preferate din aceste zile...
este binecuvântarea Lui Dumnezeu revărsată din plin peste noi.


Câteva planuri pentru următoarele zile...
să organizez săptămâna de vacanță astfel încât să fie un timp de relaxare, dar și un timp constructiv pentru copilașii noștri.

O fotografie... 


oana p.



Niciun comentariu: