vineri, 12 iulie 2013

În spital...


Sunt în spital cu cel mare... încă nu știm ce va fi... :((
Azi e ziua celui mic, așteaptă ca mami să-i facă tort în formă de rachetă, iar mami e în spital  :(( 
Uneori sunt zile triste, peste care trebuie să trecem... 

Când sunt în astfel de momente... înțeleg altfel timpul... mă uit la copilul meu și Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru fiecare clipă petrecută împreună.

Nu mai văd greul de a avea trei năzdravani, nu mai văd truda de fiecare zi, nu mai văd efortul de a-i face să fie cuminți și ascultători.

Văd doar atât: minunea de a avea trei copii minunați, pe care Dumnezeu i-a înzestrat cu atâtea calități. Vreau doar să fie bine, vreau doar să fim acasă, acolo unde-i locul cel mai minunat, alături de iubitul meu drag și de scumpii noștri copii... în cuibul nostru cald, unde-i bucurie, dragoste, pace, liniște, înțelegere... o oază pentru sufletele noastre. Da! Asta e familia mea! Asta este casa mea! Locul cel mai minunat, cu cei mai iubiți dintre pământeni... 

2 comentarii:

Ileana Ladanyi spunea...

Multa sanatate! Domnul sa fie cu voi!

Ileana Ladanyi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.