joi, 5 iulie 2012

Home sweet home...


          Dragile mele, se pare ca am avut o perioadă luuuuungă de timp în care nu am postat nimic pentru că am fost plecată din țară.

          Vă mulțumesc din suflet celor care au intrat pe blog și mi-au citit articolele, chiar dacă nu a fost nimic nou. Am lipsit o lună, dar mi-a fost extrem, extrem, extrem de dor de casă, de familie, de prieteni, de cunoștințe, de tot ceea ce mă înconjoară aici, în cuibușorul în care Dumnezeu m-a așezat. E atât de bine acasă!!!

          Vă salut cu drag... nu promit că voi reveni în forță cu scrisul, căci sunt tare obosită și deocamdată sunt înconjurată de munți de haine pe care trebuie să le spăl, lucruri pe care trebuie să le pun la loc... știți voi cum e după ce ai lipsit de acasă... mai ales o lună.

          Vă las acum și ne „revedem” în curând pe blog, vă pup!!!

oana p.

Niciun comentariu: