sâmbătă, 21 iulie 2012

Tartă „la minut” cu fructe


     Acesta este un desert extrem de rapid și simplu, iar ingredientele necesare le ai la îndemână la orice oră în casă. Deci dacă tu sau ai tăi dragi au poftă de ceva dulce și nu știi ce să faci, încearcă această rețetă foarte simplă. Nu este un desert pe care să-l servești musafirilor pentru că are un aspect mai... familial să-i zicem... Dar să vă scriu rețeta.

Ingrediente:
  • 100 g unt
  • 4 linguri zahăr pudră
  • fructe
  • 2 ouă
  • 4 linguri ulei
  • 5 linguri făină
  • praf de copt
  • 2 linguri lapte
  • sare
  • zahăr vanilat pudră


Mod de preparare:
     Se amestecă făina cu uleiul, 1 ou, sare și praful de copt dizolvat în lapte. Se frământă un aluat nu prea tare. Se întinde o foaie rotundă, se așază într-o formă de tort unsă cu unt și presărată cu făină. Se ridică aluatul pe marginile formei până la jumătatea acesteia. Se pregătesc fructele. Eu am folosit piersici, am avut la congelator. Se pot folosi orice fructe, după gust și posibilități. Dacă sunt prea acre se păstrează jumătate de oră cu zahăr, apoi se scurg de sirop. Se freacă untul cu zahărul până devine cremă, se adaugă al doilea ou și fructele, se amestecă bine, apoi se toarnă compoziția în formă, peste foaia de aluat. Se coace la 120-150 grade C 25-30 minute. Iată o poză cu tarta înainte de o pune la cuptor... cam așa arată... scuze, poze mai bune nu știu să fac...



  Se desface forma, se așază tarta pe un platou și se pudrează deasupra cu zahăr vanilat pudră. Încercați într-o zi această rețetă simplă și rapidă, e foarte gustoasă pentru o cină în familie, spor la treabă și poftă bună!


oana p.

3 comentarii:

georgiana spunea...

Am notat reteta ta, e buna in caz de invitati surpriza sau eveninemente nepravazute .
Ce as dorii sa stiu, cu ce fructe se poate face,
As vrea sa o fac cu afine sau coacaze - congelate.
Ce crezi?
Merci, si mai vin-o cu noutati ca nu ai mai publicat de multicel.
PS - am salvat blogul tau in bookmark.

oana p. spunea...

He heee, vad si eu comentariul tau dupa un an :)))) se poate face cu orice fructe, insa sa incerci sa le storci cat mai bine, ca altfel lasa apa si e posibil sa nu se coaca bine aluatul. Insa dupa un an... cred ca ai capatat experienta. Vezi ca am mai postat o reteta cu o tarta de ciuperci, yaammmmiiii :)

anonymous spunea...

DR ISIKOLO a făcut-o pentru mine și sunt mut, dar recunoscător. Vreau să anunț lumea despre DR ISIKOLO, marele turnător de vrăji care mi-a readus-o pe fosta mea soție când am crezut că orice speranță s-a pierdut. DR ISIKOLO și-a folosit vraja puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi femeia. La început am crezut că visez când soția mea s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să o iert și să o accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ pentru sine lumea știe despre DR ISIKOLO pentru că este un om grozav. Tot ce am făcut a fost să mă conformez cu el și el m-a ajutat să restabilesc dragostea și legătura dintre eu și soția mea și am obținut rezultatul în 48 de ore, ceea ce mă uimește și până astăzi. Ai nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactează-l pe DR ISIKOLO astăzi pentru că îți garantez 100% că te va ajuta la fel cum m-a ajutat și pe mine. Adresa de e-mail DR ISIKOLO este: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl poți WhatsApp la +2348133261196.