duminică, 30 decembrie 2012

Urare din suflet...

     

         Suntem la cumpăna dintre ani. Haideți la acest Revelion să lăsăm puțin forfota și distracția și să ne gândim la anul care a trecut și la cel care vine. Gândiți-vă la anul care a trecut și vedeți câte realizări aveți!!! 

         Unele dintre voi vă gândiți mai mult la Dumnezeu, altele mai puțin, de aceea vă încurajez ca de acest Revelion  să aveți puterea să recunoașteți că ceea ce ați reușit în anul 2012 nu se numesc doar „realizări", ci se numesc „binecuvântări". Aveți îndrăzneala și puterea la acest Revelion să ridicați privirea catre cer și să rostiți măcar atât: „Doamne, mulțumesc!"... 

            Iar despre anul care vine... Dumnezeu știe ce va fi. Ceea ce vă urez eu tuturor este o viață frumoasă petrecută în conștiența faptului că sursa împlinirii noastre este Însuși Dumnezeu, Tatăl nostru.

          Să aveți sănatate, să vă fie bine în toate zilele... Să iubiți și să fiți iubiți... Să zâmbiți, să aveți sufletul frumos... Să iertați... Să aveți o inimă bună și curată... Să faceți bine celor din jur...

          Să înțelegem că ne putem face împreună viața mai bună, mai frumoasă și mai ușoară prin mici gesturi: un zâmbet, o îmbrățișare, o vorbă frumoasă, o mângâiere, o încurajare, o strângere de mână, un sărut, o floare, un bilețel... Sunt lucruri pe care uităm să le mai facem în alergarea noastră... ne-am obișnuit prea mult cu „senzațiile tari", uitând de acele mici lucruri care aduc bucurie și împlinire celor dragi nouă... haideți să le reînvățăm... 

          La mulți ani, tuturor, să aveți un an nou binecuvântat!

Cu mult drag, oana p. 

Un comentariu:

anonymous spunea...

DR ISIKOLO a făcut-o pentru mine și sunt mut, dar recunoscător. Vreau să anunț lumea despre DR ISIKOLO, marele turnător de vrăji care mi-a readus-o pe fosta mea soție când am crezut că orice speranță s-a pierdut. DR ISIKOLO și-a folosit vraja puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi femeia. La început am crezut că visez când soția mea s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să o iert și să o accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ pentru sine lumea știe despre DR ISIKOLO pentru că este un om grozav. Tot ce am făcut a fost să mă conformez cu el și el m-a ajutat să restabilesc dragostea și legătura dintre eu și soția mea și am obținut rezultatul în 48 de ore, ceea ce mă uimește și până astăzi. Ai nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactează-l pe DR ISIKOLO astăzi pentru că îți garantez 100% că te va ajuta la fel cum m-a ajutat și pe mine. Adresa de e-mail DR ISIKOLO este: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl poți WhatsApp la +2348133261196.