duminică, 23 decembrie 2012

Mâine e Crăciunul


 
          Mâine seara este ajunul Crăciunului, o sărbătoare minunată a bucuriei. Însă care este motivul real al bucuriei noastre oare? Am stat zilele acestea și am meditat puțin la ce anume aduce bucurie în inima mea.
     
          Oare să fie vorba despre decorațiunile specifice acestui sezon (pe care eu le ador)? Oare să fie minunatul sentiment pe care îl am când merg să cumpăr cadouri celor dragi? Să fie oare faptul că vom avea un timp minunat în familie? Sau colindele care se aud în depărtare? Ce mă face să fiu atât de plină de bucurie când se apropie Crăciunul? Întâlnirea cu Isus... Magii când au văzut pe Pruncul Isus s-au plecat cu fața la Pâmânt și nu au mai putut de bucurie... iată motivul bucuriei mele... întâlnirea cu Isus Cel născut umil într-o iesle, în lumea de păcate, ca eu să pot să am mântuirea. Ce poate fi mai minunat decât să te întâlnești cu Împăratul împăraților??? Sunt un copil salvat al Său, iar de aceste sărbători pe El vreau să-L sărbătoresc. Nu bradul și decorațiunile, nu Moș Crăciun și cadourile... nici măcar întâlnirea cu familia, de acest Crăciun vreau să-L sărbătoresc pe Isus Cel născut în iesle.

          Să nu mă înțelegeți greșit, celelalte lucruri nu trebuie uitate. De acest Crăciun trebuie să ne amintim și de cei dragi și ca și gospodine ale casei trebuie să ne gândim la toate aspectele: curățenie, mâncare, prăjituri, cadouri, decorațiuni... dar să nu cădem în capcana lor. În parte am reușit anul acesta să nu aștept sărbătorile în stres, să-mi fac treburile casei din timp. Promit că voi face o planificare amănunțită ca cea de Paște (http://femeicaminesicatine.blogspot.ro/2012/04/fii-gata-de-paste.html) pentru că am realizat că așa am reușit mai bine să mă organizez. Deci, promit că după Crăciun revin cu un plan organizatoric care măcar anul viitor să ne fie de folos. Dacă nu vouă... atunci mie, căci știți deja că sunt omul care funcționează cu pixul și hârtia în față și organizarea în cap :)))))

oana p.

Un comentariu:

anonymous spunea...

DR ISIKOLO a făcut-o pentru mine și sunt mut, dar recunoscător. Vreau să anunț lumea despre DR ISIKOLO, marele turnător de vrăji care mi-a readus-o pe fosta mea soție când am crezut că orice speranță s-a pierdut. DR ISIKOLO și-a folosit vraja puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi femeia. La început am crezut că visez când soția mea s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să o iert și să o accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ pentru sine lumea știe despre DR ISIKOLO pentru că este un om grozav. Tot ce am făcut a fost să mă conformez cu el și el m-a ajutat să restabilesc dragostea și legătura dintre eu și soția mea și am obținut rezultatul în 48 de ore, ceea ce mă uimește și până astăzi. Ai nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactează-l pe DR ISIKOLO astăzi pentru că îți garantez 100% că te va ajuta la fel cum m-a ajutat și pe mine. Adresa de e-mail DR ISIKOLO este: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl poți WhatsApp la +2348133261196.