joi, 12 martie 2015

Jurnal de grădină 1



De parcă nu aveam destule pe cap... anul acesta m-am gândit să îmi mai adaug încă ceva de făcut :))))))  Mă apuc de grădinărit... urban, l-am numit eu. Mă relaxez când sunt în grădină... Să vedem ce iese, pentru că timpul este limitat, planurile sunt multe... 

Dar voi încerca să postez câte ceva despre acest întreg proces și despre rezultatele obținute. Nu aș putea să spun că pentru mine este o perioadă de inițiere, pentru că îmi amintesc cu drag cum mama ne-a învățat să facem de toate. Cu modestie spun, nu mi-e rușine să pun mâna nici pe sapă, nici pe greblă... știu foarte bine să mânuiesc o mulțime de unelte... asta se datorează mamei. 

Același lucru îl vreau și pentru copilașii noștri. De fapt, asta era și ideea planului meu: să îi învăț pe copii să știe și în acest domeniu, apoi este o ocupație bună și sănătoasă pentru niște copii energici. Să nu uităm și că munca îl formează pe om! Copiii au fost foarte încântați, am început din iarnă să culeg idei despre ce și cum aș vrea să fac... Și iată-ne în această primăvară cum ne-am apucat și noi de grădinărit... urban...

Niciun comentariu: