luni, 29 septembrie 2014

Conferința MOPS - Fii tu însăți, curajoasă!



Am participat și eu la Conferința Fii tu însăți, curajoasă - a fost minunat! Ce a însemnat pentru mine aceste zile? A fost un timp deosebit la munte, în care am cunoscut alte mame... un timp în care am râs până ne-au durut pomeții, ne-am jucat ca și copiii, ne-am rugat, am meditat la viața noastră, am cântat, am avut timp de crafting (ne-am făcut coliere), am plâns, am luat hotărâri importante... ne-am bucurat de toată frumusețea din jur și am prins putere de a fi femei curajoase. A fost minunat să putem să ne identificăm și să ne recunoaștem obstacolele sau temerile ce ne stau în calea noastră de a merge curajoase înainte... și aici vorbim despre orice domeniu: spiritual, personal, emoțional, profesional, etc. 

Mă bucur, dragile mele, că mi-ați dat ocazia să vă cunosc mai bine. Mă simt îmbogățită să vă am în viața mea. Sunteți niște femei extraordinare, în care Dumnezeu a pus potențial. Trebuie doar să îl descoperim și să îl folosim la maximum. 

Pentru cele care sunteți din Oradea, poate data viitoare veți veni și voi. Vă promit că va fi o experiență unică. Până atunci, vă așteptăm la întâlnirile noastre lunare în fiecare a doua joi din lună de la ora 18:00. Alte detalii despre aceste întâlniri cu mămicile, puteți afla de pe pagina oficială MOPS de pe Facebook. Vă așteptăm cu drag!

Iată câteva imagini:

Grupul de mame care au participat la conferință

Ne-am jucat precum copiii

Cele mai curajoase au participat și la jocuri mai îndrăznețe

O echipă minunată din USA

Grupul nostru mic de la MOPS

Eu.. cam ciudată poza făcută de sus în jos...

La sfârșitul conferinței, facem cu mult curaj primul pas înainte!!

Pline de curaj, ne părăsim cuibul zburând...

Niciun comentariu: