duminică, 8 decembrie 2013

Go, mom, go!


Și a trecut încă o perioadă importantă din viața noastră... Vai, câte evenimente zilele astea!!! O perioadă pliiină de multe și minunate evenimente: 1 decembrie - Evenimentul anual al bisericii noastre (EA BBSO 2013), apoi a venit Moș Nicolae, apoi ziua unuia dintre năzdravanii noștri, apoi ziua de naștere a unei prietene de-a lui, apoi serbarea lui... sincer... sunt praffffff... Și toate astea pe lângă viața noastră deja destul de aglomerată :)))) Și stați, că abia a început! Mai urmează serbări, cadouri, pregătiri, sărbătorile de iarnă...

În astfel de perioade din viață îmi găsesc puterea de a merge mai departe uitându-mă la tot ce e în jurul meu. Mă uit la tot ce a făcut bun și frumos Dumnezeu în viața mea. Văd că Dumnezeu mi-a schimbat viața și m-a făcut copilul Său. Îi simt brațele atotputernice care mă protejează clipă de clipă. Îți mulțumesc, Tată, pentru toată dragostea Ta! Apoi văd toate binecuvântările pe care El le-a revărsat peste mine, deși nu am meritat. M-a ajutat să-mi găsesc jumătatea, pe Marius, iubirea vieții mele. Ne-a dăruit trei copii minunați, care dincolo de năzdrăvănii, au un suflet minunat, care ne încântă sufletele zi de zi. Mă uit la tot ce ne-a dăruit Dumnezeu, la modul minunat în care El ne-a purtat de grijă și ne-a dat mult mai mult decât noi am meritat. Și atunci de ce să stau pe loc??? Trebuie să-mi îndrept spatele încovoiat, să privesc în jur și să mă bucur de tot ce e în jur... ca apoi să prind putere să privesc înainte și să merg mai departe. De ce să stau pe loc? Da, uneori este greu în viața chiar și atunci când totul este frumos în jurul nostru. De ce? Pur și simpu că poate suntem obosite și copleșite de ritmul alert din viața noastră. Sfatul meu pentru astfel de momente în viață este să cauți puterea acolo undeva la tine, trebuie doar să vrei să o găsești!  

Niciun comentariu: