duminică, 21 aprilie 2013

A venit primăvara!


În sfârșit a plecat iarna! Săraca de ea... Răsfoind Abecedarul baiatului nostru, am descoperit un lucru: atunci când sosește iarna o numim Crăiasa zăpezii și alte nume frumoase, iar acum am văzut că pe când ne săturăm de frig, zăpadă și vreme urâtă.. citeam că o numim Baba iarnă... săraca de ea... dar să știți că eu una m-am cam săturat de frig și mă bucur că a venit minunata primăvară. 

În sfârșit nu mai stăm cu nasurile înfundate lipite de fereastră... începem să ieşim afară să ne bucurăm de primele raze de soare şi de adierea călduţă a vântului de primăvară.

Mă plimb prin grădină... au pleznit muguraşii, iar întreaga livadă este plină de flori minunate. E o imagine extraordinară, iar parfumul lor delicat plutește peste tot întocmai ca o respiraţie proaspătă a naturii.

În această perioadă a anului parcă prindem și noi încet putere şi energie şi parcă renaştem și noi odată cu întreaga natură, după hibernarea din timpul iernii...

Ce frumoasă e primăvara şi ce bine e să te știi bucura de splendoarea ei! 

Un comentariu:

Videochat Galati spunea...

O primavara cam brutala, foarte ase,anatoare cu lunile de vara la temperaturi.